Všeobecné obchodní podmínky


Tyto všeobecné obchodní podmínky ("Podmínky") – Lucie Papadopulosová, se sídlem Pavlovova 2629/25, 700 30 Ostrava, IČO: 21159831, zapsaná v živnostenském rejstříku Magistrátu města Ostravy, e-mail: hravapersonalistika@seznam.cz, telefonní číslo: 732 931 115 ("Prodávající") upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů ("Občanský zákoník") vzájemná práva a povinnosti Vás, jakožto kupujícího, a Mě, jakožto prodávajícího, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy ("Smlouva") uzavřené prostřednictvím objednávky na webových stránkách www.hravapersonalistika.cz.

Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, která naleznete zde www.hravapersonalistika.cz/ochrana-osobnich-udaju/.

Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek můžu jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.

Jak jistě víte, tak komunikujeme primárně na dálku. Proto i pro naši Smlouvu platí, že jsou použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují, abychom se spolu dohodli bez současné fyzické přítomnosti Mě a Vás, a Smlouva je tak uzavřena distančním způsobem v prostředí Objednávky, a to prostřednictvím rozhraní webové stránky.

Pokud některá část Podmínek odporuje tomu, co jsme si společně schválili v rámci procesu Vašeho nákupu na mé webové stránce, bude mít tato konkrétní dohoda před Podmínkami přednost.

1. NĚKTERÉ DEFINICE

  • Cena je finanční částka, kterou budete hradit za Službu, je to vždy Celková cena;
  • DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů;
  • Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou cenu;
  • Objednávka je Váš závazný návrh na uzavření Smlouvy o koupi Služby se Mnou;
  • Vy jste osoba nakupující na Mých webových stránkách, právními předpisy označovaná jako kupující;
  • Služba je vše, co můžete nakoupit na webových stránkách.

2. OBECNÁ USTANOVENÍ A POUČENÍ

  • Koupě Služby je možná jen přes webové stránky – objednávkový formulář "Objednávky" a "Košík".
  • Při nákupu Služby je Vaše povinnost poskytnout Mi všechny informace správně a pravdivě. Informace, které jste Mi poskytli v objednávce budu tedy považovat za správné a pravdivé.
  • Na mých webových stránkách také poskytuji přístup k hodnocení Služby provedenému jinými spotřebiteli. Autenticitu takových recenzí zajišťuji a kontroluji tím, že propojuji hodnocení s konkrétními objednávkami, tudíž v interním systému u každého hodnocení vidím i propojené ID objednávky, a tak jsme schopni ověřit a prokázat, že recenze pochází od reálného spotřebitele.

3. UZAVŘENÍ SMLOUVY

  • Smlouvu se Mnou je možné uzavřít pouze v českém jazyce.
  • Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím objednávky, přičemž náklady na použití komunikačních prostředků na dálku hradíte Vy. Tyto náklady se však nijak neliší od základní sazby, kterou hradíte za používání těchto prostředků (tedy zejména za přístup k internetu), žádné další náklady účtované Mnou tedy nad rámec ceny nemusíte očekávat. Odesláním objednávky souhlasíte s tím, že prostředky komunikace na dálku využívám.
  • K tomu, abych mohla Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na webové stránce vytvořili Objednávku. V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:
  • Informace o nakupované Službě (na objednávce označujete Službu, o jejíž nákup máte zájem, tlačítkem "Objednat");
  • Informace o Celkové ceně; tyto informace budou zadány v rámci tvorby Objednávky v rámci uživatelského prostředí Objednávky, přičemž informace o Celkové ceně budou uvedeny automaticky na základě Vámi zvolené Služby;
  • Své identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abych mohla doručit Službu, zejména tedy jméno, příjmení, adresu a e-mailovou adresu.
  • V průběhu tvorby Objednávky můžete až do doby jejího dokončení údaje měnit a kontrolovat. Po provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka "Objednat s povinností platby" objednávku dokončíte. Před stiskem tlačítka musíte ale ještě potvrdit Vaše seznámení se a souhlas s Obchodními podmínkami a Pravidly ochrany osobních údajů, v opačném případě nebude možné Objednávku dokončit. K potvrzení a souhlasu slouží zatrhávací políčko. Po stisku tlačítka "Objednat s povinností platby" budou všechny vyplněné informace odeslány přímo Mi a Vám bude do e-mailové adresy doručena informace se shrnutím objednávky.
  • Vaši Objednávku Vám v co nejkratší době poté, kdy Mi bude doručena, potvrdím zprávou odeslanou na Vaši e-mailovou adresu zadanou v Objednávce. Součástí zprávy budou bližší informace o dalším postupu, platebních údajích a tyto Podmínky formou přílohy e-mailové zprávy. Podmínky ve znění účinném ke dni Objednávky, tj. ve znění přiloženém jako příloha potvrzující e-mailové zprávy, tvoří nedílnou součást Smlouvy. Potvrzením objednávky dochází k uzavření Smlouvy mezi Mnou a Vámi.
  • Mohou nastat i případy, kdy Vám nebudu moci Objednávku potvrdit. Jedná se zejména o situace, kdy Služba není dostupná. V případě, že nastane jakýkoli důvod, pro který nemůžu Objednávku potvrdit, budu Vás kontaktovat a zašlu Vám nabídku na uzavření Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Mou nabídku potvrdíte.
  • V případě, že v rámci Objednávky nebo v Objednávce bude uvedena zjevně chybná Celková cena, nejsem povinna Vám Službu za tuto Celkovou cenu dodat ani v případě, kdy jste obdrželi potvrzení Objednávky, a tedy došlo k uzavření Smlouvy. V takové situaci Vás budu bezodkladně kontaktovat a zašlu Vám nabídku na uzavření nové Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Nová Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Mi nabídku potvrdíte. Za zjevnou chybu v Celkové ceně se považuje například situace, kdy chybí či přebývá cifra.
  • V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, Vám vzniká závazek k zaplacení Celkové ceny.

4. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA

  • Cena je vždy uvedena v rámci Objednávky, v návrhu Objednávky a samozřejmě ve Smlouvě. V případě rozporu mezi Celkovou cenou uvedenou u Služby v rámci Objednávky a Celkovou cenou uvedenou v návrhu Objednávky se uplatní Celková cena uvedená v návrhu Objednávky, která bude vždy totožná s cenou ve Smlouvě.
  • Celková cena je uvedena včetně DPH včetně veškerých poplatků stanovených zákonem.
  • Platbu Celkové ceny po Vás budu požadovat po uzavření Smlouvy a před předáním Služby. Úhradu Celkové ceny můžete provést následujícími způsoby:
  • Prostřednictvím QR kódu. Informace pro provedení platby Vám zašlu v rámci potvrzení Objednávky. V případě platby prostřednictvím QR kódu je Celková cena splatná do 7 dnů;
  • Bankovním převodem. Informace pro provedení platby Vám zašlu v rámci potvrzení Objednávky. V případě platby bankovním převodem je Celková cena splatná do 7 dnů.
  • Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána na Vaši e-mailovou adresu.
  • Vlastnické právo ke Službě na Vás přechází až poté, co zaplatíte Celkovou cenu a Službu převezmete. Celková cena je zaplacena připsáním na Můj účet.

5. DORUČENÍ SLUŽBY, PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI

  • Služba Vám bude doručena nejpozději do 30dní, a to elektronicky.
  • Doba doručení Služby vždy závisí na jeho dostupnosti. Předpokládaná doba doručení Služby Vám bude sdělena v mé zprávě s bližšími informacemi k Objednávce. Doba uvedená v těchto Podmínkách je pouze orientační a může se lišit od skutečné doby dodání.
  • V případě, že Služba nebyla v objednávkovém formuláři uvedena jako dostupná a byla uvedena orientační doba dostupnosti, Vás budu vždy informovat v případě prodlení s dodáním Služby, přičemž Vám vždy sdělím novou očekávanou dobu dodání.

6. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

  • Zaručuji, že v době přechodu nebezpečí škody na Službu podle čl. 6.7 Podmínek je Služba bez vad, zejména pak, že Služba:
  • odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i kvalitě;
  • je vhodná k účelu, pro který ho požadujete;
  • odpovídá předloze, které Vám byly poskytnuty před uzavřením smlouvy.
  • Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
  • V případě, že bude mít Služba vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá z podmínek dle čl. 7. bod 1., můžete Mi takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (tedy Službu reklamovat) zasláním e-mailu. V uplatnění práva z vadného plnění je třeba zvolit, jak chcete vadu vyřešit, přičemž tuto volbu nemůžete následně bez Mého souhlasu změnit. Reklamaci vyřídím v souladu s Vámi uplatněným právem z vadného plnění.
  • Má-li Služba vadu, máte právo na odstranění vady dodáním nové Služby bez vady.
  • Dále máte právo na:
  • přiměřenou slevu z Ceny; nebo
  • odstoupení od Smlouvy,

jestliže:

  • odmítnu vadu odstranit nebo ji neodstraním v souladu s právními předpisy;
  • se vada projeví opakovaně;
  • je vada podstatným porušením Smlouvy.
  • Právo na odstoupení od Smlouvy nenáleží v případě, je-li vada Služby nevýznamná.
  • V případě, že jste si vadu na Služby způsobili sami, práva z vadného plnění Vám nenáleží.
  • Vadou Služby není opotřebení Služby způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použité Služby opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.
  • Při uplatnění reklamace Vám vystavím písemné potvrzení, ve kterém bude uvedeno:
  • datum, kdy jste reklamaci uplatnili;
  • co je obsahem reklamace;
  • jaký způsob vyřízení reklamace požadujete;
  • Vaše kontaktní údaje pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
  • Nedohodneme-li se na delší lhůtě, do 30 dnů od obdržení reklamace odstraním vady a poskytnu Vám informaci o vyřízení reklamace na uvedené kontaktní údaje. Pokud tato lhůta marně uplyne, můžete odstoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.
  • O vyřízení reklamace Vás budu informovat e-mailem a vydám Vám potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace.
  • V případě, že jste podnikateli, je Vaší povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do tří dnů od převzetí Služby.
  • V případě, že jste spotřebitel, máte právo uplatit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u spotřebního Služby ve lhůtě 24 měsíců od převzetí Služby.

7. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

  • K odstoupení od Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi Mnou a Vámi od jeho počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku, případně v dalších ustanoveních Podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena.
  • V případě, že jste spotřebitel, tedy osoba kupující Služby mimo rámec své podnikatelské činnosti, máte v souladu s ustanovením §1829 občanského zákoníku právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi Služby, pak do 14 dnů od jeho převzetí. V případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, jejímž předmětem je několik kusů Služby nebo dodání několika částí Služby, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání posledního kusu nebo části Služby.
  • Od Smlouvy můžete odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu).
  • Ani jako spotřebitel však nemůžete od Smlouvy odstoupit v případech, kdy je předmětem Smlouvy plnění uvedené v § 1837 Občanského zákoníku.
  • Lhůta k odstoupení dle čl. 8. bod 2. Podmínek se považuje za zachovanou, pokud Mi v jejím průběhu odešlete oznámení, že od Smlouvy odstupujete.
  • V případě odstoupení od Smlouvy Vám bude Cena vrácena do 14 dnů ode dne účinnosti odstoupení na účet, ze kterého byla připsána, případně na účet zvolený odstoupení od Smlouvy.
  • Já jsem oprávněna odstoupit od Smlouvy kdykoliv před tím, než Vám dodám Službu, pokud existují objektivní důvody, proč není možné Službu dodat (zejména důvody na straně třetích osob nebo důvody spočívající v povaze Služby), a to i před uplynutím doby uvedené v čl. 6. bod 1. Podmínek. Můžu také od Smlouvy odstoupit, pokud je zjevné, že jste uvedli v Objednávce záměrně nesprávné informace. V případě, že nakupujete Služby v rámci své podnikatelské činnosti, tedy jako podnikatel, jsem oprávněna od Smlouvy odstoupit kdykoli, i bez udání důvodu.

8. ŘEŠENÍ SPORŮ SE SPOTŘEBITELI

  • Nejsem ve vztahu ke kupujícím vázána žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.
  • Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuji prostřednictvím elektronické adresy: hravapersonalistika@seznam.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zašlu na elektronickou adresu kupujícího.
  • K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
  • Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, internetová adresa: https://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

9. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

  • Pokud Můj a Váš právní vztah obsahuje mezinárodní prvek (tedy například budeme zasílat Služby mimo území České republiky), bude se vztah vždy řídit právem České republiky. Pokud jste však spotřebitelé, nejsou tímto ujednáním dotčena Vaše práva plynoucí z právních předpisů.
  • Veškerou písemnou korespondenci si s Vámi budu doručovat elektronickou poštou. Má e-mailová adresa je uvedena u Mých identifikačních údajů. Já budu doručovat korespondenci na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě nebo přes kterou jste mě kontaktovali.
  • Smlouvu je možné měnit pouze na základě naší písemné dohody. Já jsem však oprávněna změnit a doplnit tyto Podmínky, tato změna se však nedotkne již uzavřených Smluv, ale pouze Smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změny.
  • V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy apod.), nenesu odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, mám Já i Vy právo od Smlouvy odstoupit.
  • Smlouva včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u Mě, ale není Vám přístupná. Vždy však tyto Podmínky a potvrzení Objednávky se shrnutím Objednávky obdržíte e-mailem a budete tedy mít vždy přístup ke Smlouvě i bez Mé součinnosti. Doporučuji vždy potvrzení Objednávky a Podmínky uložit.
  • Tyto Podmínky nabývají účinnosti dne 01.09.2024.